Saturday, June 27, 2009

Nasi Kandar Haji Ramli

This krazy kombo cost you 14rm.
Its not a good mix though, coz we don't mix poultry+seafood.
Still its the best (malay nasi kandar) bargain.

Location: Simpang Empat Kangkung, Alor Setar

9 comments:

Anonymous said...

NASI ARAB HJ RAMLI .......

yi ya ni said...

demmm.. aku tergoda ngan udang itu..

shah said...

amboi,keluaq ayaq liur aku...awat hang tak habaq. sedap no...rm14...tp...tu dia aih, aloq staq...igt kl

HiDayah said...

uwaaaaaaa...posa hari nih...terliuq dah nih!!

k-ownz@ said...

wahhhh rus...lamanya aku xpekena nasi kat hj ramli nih...nanti aku blk kt p naaaa....owh dhla posa hrni..lapaqnya..hahahah

anna said...

sedap woo,, shah,, tak caya tanya kown. mahal ni kes udang la, tak silap aku udang ja dah 10rm.
huhu,, terliur ar gm, ni nasi kandar melayu tau, bukan mamak.

ayobkelubi said...

biar mahal janji sedap!.

Anonymous said...

ni bekas tukang masak tok jemaah haji di mekah noooooo sbb tu dia bg nama nasi arab hj ramli.....siap ada kari ayam kampung lg

anna said...

ayob: betul, kalau nak murah nasi ngan kuah campur+telur rebus pun jalan, tgkla combo set mcmana,,
ano: oo patutla,, kedai ni mmg selalu penuh dengan fanclub dia...
nasi kandar lah, nasi arab mana pula,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...