Sunday, December 30, 2007

office blues


oh tidak, berat nya rasa hati untuk meninggalkan ofis kesayangan. semakin dekat masa untuk berangkat semakin banyak tanggungjawab yang perlu dibereskan. hati yang berat, badan pun berat juga sikit. tapi hati lagi berat. aku akan tinggalkan workstation aku yang selesa, internet 24jam tanpa gangguan, swivel chair aku, ofis yang cantik ini, dan yang paling pilu aku akan tinggal kan papa (read: bapak) aku yang pasti akan merasa sangat sunyi sepeninggalan kami nanti. itulah 2007 yang akan kutinggalkan.
2008 menjanjikan kepelbagaian. my graduation next year, hopefully, close relative weddings, nak join rombongan merisik lagi, aku akan mula bekerja, ya, akhirnya, benar-benar bekerja. my super best friend akan meninggalkan bumi malaysia tahun depan, i am half glad and half despair. oh tuhan, please let me savour each moments without regrets.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...